A cégek sikere és hatékonysága szorosan összefügg a belső kommunikáció minőségével és az erre szolgáló eszközök hatékonyságával. Sajnos azonban sok vállalat még mindig nem rendelkezik megfelelő belső kommunikációs stratégiával és eszközökkel, ami hátráltathatja a csapatok összehangoltságát és a célok elérését, vagy éppen a belső információáramlást.

Honnan ismerd fel a javításra szoruló belső kommunikációs folyamatokat? 

  • Túl sok idő megy el a napi adminisztrációs folyamatokkal
  • Az információk lekérése többféle táblázatból történik
  • A mai napig papíron van vezetve a szabadság vagy a túlóra elszámolás
  • Nincs naprakész információ – minden azon múlik, hogy a HR asszisztens milyen gyorsan viszi fel az adatokat a rendszerbe

A magyarországi fejlesztő cégek általában szatellit megoldásokat kínálnak az HR funkciók terén, ami csökkenti a belső kommunikációs hatékonyságot. Az adatkommunikáció interfész kapcsolati megoldásainak időszaka lejárt, és az önkiszolgáló rendszerek általában nem biztosítják teljes funkcionalitásukat a mobil alkalmazásokban.

Digitalizáld a belső kommunikációs folyamatokat!

A LOGA HR felhő alapú szolgáltatása egy olyan megoldást kínál, amely összekapcsolja és optimalizálja a különféle HR adminisztrációs megoldásokat, egy egységes adatbázisra támaszkodva. Ezáltal a cég belső kommunikációja hatékonyabbá és átláthatóbbá válik, ami hozzájárul a munkavállalók jobb együttműködéséhez és a vállalati célok gyorsabb eléréséhez.

Mobil app a belső kommunikációs korlátok lebontásáért!

A LOGA egy olyan mobilos applikációt kínál, ami áthidalja az időbeli és térbeli kommunikációs problémákat. A naprakész információk, minden munkatárs számára könnyen elérhető és lekérhető, így a nap bármely szakaszában ellenőrizhető például:

  • a beosztástervezet
  • a szabadság kiírás
  • táppénz ügyintézés 

Nézd meg a LOGA lehetőségeit! Ide kattintva érj ingyenes konzultációt!