A hatékony munkaidő- és távollét nyilvántartás kulcsfontosságú a HR adminisztráció számára. A LOGA HR digitális megoldásaival a szabadságkezelés, beosztástervezés és időadatok nyilvántartása egyszerűen, gyorsan és átláthatóan valósítható meg – akár mobilon keresztül is.

Online távollét nyilvántartás

A LOGA rendszerében a szabadság- és távollétkezelés teljesen digitális, így a munkavállalók és vezetők mindig naprakészen követhetik a státuszokat:

  • Online szabadságigénylés és jóváhagyás
  • Távollétek és oktatási időpontok megtekintése
  • Automatikusan frissülő státuszok a vállalat igényeihez igazítva

Időadat-kezelés és beosztástervezés

A LOGA lehetővé teszi az időadatok pontos és rugalmas kezelését, csökkentve az adminisztrációs terheket:

  • Automatizált beosztástervezés és jelenlétkezelés
  • Távollétek és műszakok módosítása digitális folyamattal
  • Valós idejű nyilvántartás és jelentések a HR csapat számára

Minden egy helyen – mobilapplikációval

A LOGA mobilalkalmazása interaktív kapcsolatot biztosít a vállalat és a munkavállalók között:

  • Elérhető iOS és Android rendszereken
  • Lehetővé teszi a munkavállalói adatok és dokumentumok megtekintését
  • További funkciók: Workspace, szabadságengedélyeztetés, üzenőfal, stb.

A LOGA HR megoldásaival a munkaidő- és beosztástervezés új szintre lép. Digitalizáld HR folyamataidat most!