LOGA All-in
LOGA ALL-in is a complex hardware-software optimized application environment that combines the latest HR software solutions
With the LOGA ALL-in application, we provide our users with a complex application environment, the advantage of which is that
- complete a full employee life path from recruitment to resignation without software and hardware investment,
- available anytime, anywhere
- automatic updates, settings required for system operation, continuous optimization are provided,
- state-of-the-art international solutions are available immediately, responding quickly to business needs,
- scalable IT background with outstanding professionalism,
- no investment costs, infrastructure construction costs, only monthly service fees,
- automatic data backup,
- lower operating costs and risk,
- the ecological footprint of the business is reduced
The cloud-based platform covers all areas of digital and strategic HR management, payroll and time management and allows the user to use unified personnel software in a simple, efficient and user-friendly manner.
Cloud-based solutions can reduce paper-based records, thereby reducing the administrative burden on each task and thus the company’s costs.
All modules and functions of the LOGA complex system are available to our customers and can be used immediately after simple activation.
Each module uses one single database, which means that data is always available between systems in real time. Because all processes take place in the LOGA ALL-in application, no external interfaces are required to merge the modules. This saves you significant time, money and resources.
A LogaAll-in egyesíti a legújabb HR szoftvermegoldásokat az egyedi szolgáltatásokkal és az optimalizált műszaki működéssel. A felhőalapú HR platform lefedi a digitális és a stratégiai HR menedzsment minden területét, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a holisztikus személyzeti szoftvert egyszerű, hatékony és problémamentes módon használják. A teljes rendszer minden modulja és funkciója elérhető az Ön számára, és egyszerű aktiválás után gyorsan felhasználható. LogaAll-in szoftvert szállítunk, pontosan az Ön igényei szerint. A koordinált, zárt rendszer különösen nagy teljesítményt nyújt és nemcsak a zavartalan működést garantálja, hanem a rendkívüli rendszer- és adatbiztonságot is.
A LogaAll-in minden eddiginél könnyebbé, biztonságosabbá és hatékonyabbá teszi a HR menedzsmentet!
Multifunkcionális megoldása az összes HR területre Akár bérszámfejtés, utazási költségek elszámolása vagy pályázói menedzsment – a LogaAll-in a modern HR menedzsment teljes körét magában foglalja. Az egyes modulok hálózatba vannak kapcsolva/egy adatbázist használnak, ami azt jelenti, hogy az adatok valós időben mindig rendelkezésre állnak a rendszerek között. Ennek eredményeként a felhasználónak jelentős hozzáadott értéke van, mivel bejegyzéseit közvetlenül elfogadják és feldolgozzák minden alkalmazásban.
Ezért minden folyamat a LogaAll-in alkalmazásban zajlik, és a modulok zökkenőmentes összevonása feleslegessé teszi a külső interfészeket. Pontosabban, ez jelentős megkönnyebbülést jelent a felhasználó számára a mindennapi munkájában, amely időt, pénzt és erőforrásokat takarít meg egyszerre.
On the employee side, the Employee Self-Service System, Calendar and Personal Electronic Folder and Online Corporate News Portal features aim to provide an innovative employee experience that is easy, intuitive and clear for everyone.
The LOGA ALL-in coordinated, closed system enables particularly efficient performance and guarantees excellent system and data security in addition to well-designed operation. Permissions can be set as required for maximum GDPR and data security.
MAIN LOGA ALL-IN FUNCTIONS
PAYROLL: Payroll and TB accounting, accounting analysis, payroll planning, built-in and ad hoc lists, controlling, built-in workflows, digital documentation management.
TIME MANAGEMENT: Time and attendance, scheduling, automatic time data import for access control systems.
DIGITAL HR: Full personnel administration, digital assistant, data mining, candidate management, staff development, training management, employee digital personal folder, management and employee self-service system, succession planning, competency-based evaluations, mobile application, satisfaction surveys.
STRATEGIC HR: Position plan, organizational management, HR algorithms, personnel information, personnel marketing.
Multifunkcionális megoldása az összes HR területre Akár bérszámfejtés, utazási költségek elszámolása vagy pályázói menedzsment – a P&I LogaAll-in a modern HR menedzsment teljes körét magában foglalja. Az egyes modulok hálózatba vannak kapcsolva/egy adatbázist használnak, ami azt jelenti, hogy az adatok valós időben mindig rendelkezésre állnak a rendszerek között. Ennek eredményeként a felhasználónak jelentős hozzáadott értéke van, mivel bejegyzéseit közvetlenül elfogadják és feldolgozzák minden alkalmazásban.
Ezért minden folyamat a P&I LogaAll-in alkalmazásban zajlik, és a modulok zökkenőmentes összevonása feleslegessé teszi a külső interfészeket. Pontosabban, ez jelentős megkönnyebbülést jelent a felhasználó számára a mindennapi munkájában, amely időt, pénzt és erőforrásokat takarít meg egyszerre.