DOKU3

Levelezés és dokumentáció
menedzsment

A Doku3 egy WEB alapú levelező és dokumentum kezelő modul, mely folyamatorientáltan dokumentumokat generál
a LOGA modulok LOGA3, HRBC, PAYROLL, TALENT és egyéb HR modulokból rugalmas funkciókat
biztosítva a levelezés kezelésére.

DOKU3

Levelezés és dokumentáció
menedzsment

A Doku3 egy WEB alapú levelező és dokumentum kezelő modul, mely folyamatorientáltan dokumentumokat generál a LOGA modulok LOGA3, HRBC, PAYROLL, TALENT és egyéb HR modulokból rugalmas funkciókat biztosítva a levelezés kezelésére.

A létrehozási folyamat során a felhasználót a kezdetektől a végéig egy dinamikus párbeszédpanel útmutatással vezéreljük, amellyel megadhatjuk, megváltoztathatjuk és eltávolíthatjuk a dokumentumban definiált változókat és szövegblokkokat.

A dokumentumok létrehozását akár BIGDATA -ból lekért sablonok segítheti. A tervezés statikus és dinamikus szövegmodulok, a LOGA rendszerek adatai, vagy a felhasználó által bekért adatok és szabályok intelligens interakciója alapján készül.

A webes DOKU3 dokumentumszerkesztő képezi a rendszerben levő dokumentumok létrehozásának, kezelésének és adminisztrációjának alapját.

A létrehozási folyamat során a felhasználót a kezdetektől a végéig egy dinamikus párbeszédpanel útmutatással vezéreljük, amellyel megadhatjuk, megváltoztathatjuk és eltávolíthatjuk a dokumentumban definiált változókat és szövegblokkokat.

A dokumentumok létrehozását akár BIGDATA -ból lekért sablonok segítheti. A tervezés statikus és dinamikus szövegmodulok, a LOGA rendszerek adatai, vagy a felhasználó által bekért adatok és szabályok intelligens interakciója alapján készül.

A webes DOKU3 dokumentumszerkesztő képezi a rendszerben levő dokumentumok létrehozásának, kezelésének és adminisztrációjának alapját.

A dokumentumok összekapcsolhatók a megfelelő HR feladatokkal, és így fenntarthatóan és hatékonyan javíthatják az adminisztráció vagy a vállalat folyamatszervezését. E dokumentumok központosítása biztosítja, hogy egységes dokumentumok készüljenek a teljes Bér és HR folyamatban, és a beépített sablonok, nyilatkozatok  megfeleljenek a törvényi előírásoknak.

A Doku3 ból létrehozott végleges dokumentumot a dolgozó megtekintheti a saját önkiszolgáló felhőjében, mobilján és letölthető PDF-fájlként, automatikusan e-mailben elküldhető, együttes aláírási folyamat indítóként használható, archiválható a személyi állományban vagy mellékletként küldhető a további HR munkafolyamatokhoz.

A dokumentumok összekapcsolhatók a megfelelő HR feladatokkal, és így fenntarthatóan és hatékonyan javíthatják az adminisztráció vagy a vállalat folyamatszervezését. E dokumentumok központosítása biztosítja, hogy egységes dokumentumok készüljenek a teljes Bér és HR folyamatban, és a beépített sablonok, nyilatkozatok  megfeleljenek a törvényi előírásoknak.

A Doku3 ból létrehozott végleges dokumentumot a dolgozó megtekintheti a saját önkiszolgáló felhőjében, mobilján és letölthető PDF-fájlként, automatikusan e-mailben elküldhető, együttes aláírási folyamat indítóként használható, archiválható a személyi állományban vagy mellékletként küldhető a további HR munkafolyamatokhoz.