A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • +36 1 213 2015
  • +36 20 291 9191, +36 20 260 1084

Rendezvények

December 2017
H K Sz Cs P Szo V
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

LOGA szoftver BÉR és HR

       
  • Payroll – bér/ tb számfejtés

    bér, tb, számfejtés, személyzet, munkaügy, orvosi igazolások, kiadott munkaeszközök és lista generátorok
  • Persinf – álláshelyek, munkakörök

    időgép funkció, szervezeti struktúra – organigram, álláshely betöltése – zárolása, ad hoc információk
  • Progress – személyzetfejlesztés

    kompetencia térkép, kompetencia típusok közötti rokonsági fok megadása, típusonként megadható értékelési skálák, állás és munkavállalói profil összehasonlítás és személyi értékelés, képzési terv összehasonlítása
  • Kandidat – munkaerő-toborzás

    mit, hol, mikor hirdettünk, eredményesség értékelése, külső és belső pályázók adatainak kezelése, rangsor felállítása a pályázók adatai és igényei alapján, körlevelek
  • Educta – tanfolyamszervezés

    szervezők, tanfolyamok , helyszínek, időpontok, tanfolyam adatai: napirend, célok, költségek, résztvevők száma, médiák, külső és belső jelentkezők, értékelés, körlevél
  • HCM – Web alapú portál, dolgozók online módon rögzíthetik adataikat és online kimutatásokat

    kérhetnek le jobb, gyorsabb információáramlás a munkavállaló és a felettese között
  • Etat – személyi költségtervezés, kontrolling

    költségterv munkakörökre és/vagy dolgozókra
  • Time – professzionális munka-, idő-, mozgás-, és teljesítmény nyilvántartó rendszer teljeskörű

    munkaidő elszámolás, komplex riportálási lehetőség
  • Cafeteria – a választható béren kívüli juttatások rendszere

    juttatások egyszerű beállítása, jogszabálykövetés, beépített levelezés. Internetes dolgozói önkiszolgáló rendszer

Komplex elektromechanikai és informatikai rendszer, amely az ellenőrző pontokon felszerelt eszközök segítségével felügyeli a személyek és gépjárművek mozgását térben és időben. A beállított belépési jogosultságoknak megfelelően engedélyezi vagy tiltja áthaladást, biztosítja az események tárolását és visszakereshetőségét. Figyeli a teljes rendszer állapotát, és automatikusan reagál rendkívüli helyzetekre (pl. tűzriadó).

Azonosítás

  • Személy azonosítás

    Az azonosítás rendszerint proximity (közelítéses) technológiával valósul meg, ahol a felhasználói igényeknek megfelelő biztonsági szint és technológia választható. Az azonosító formája lehet kártya (bankkártya méretű ISO, vastag Clamshell), kulcstartó, vagy akár egyedi, exkluzív kivitelű is. Az azonosítók nyomtathatók, logózhatók.

A beléptető rendszer fő elemei

  • RFID Olvasók

    A bemutatott azonosító egyedi adatát továbbítják a rendszer felé feldolgozásra. Alkalmazástól függően az olvasási távolság lehet 5-50 cm (személy azonosítás), vagy UHF technológia esetén akár 2-10 méter is (pl. gépjármű azonosítás).

    • Munkaidő nyilvántartó terminálok

      Az olvasóktól az különbözteti meg a terminálokat, hogy a mozgást jogcímmel is el lehet látni valamint kijelzővel is rendelkezik, amely információkkal látja el a felhasználót. Ilyen jogcímek lehetnek például ebéd, külső munka, törvényes távollét, stb.

    • Belépési pont vezérlő

      Önállóan is működőképes eszköz, ami az olvasóból érkező adatot feldolgozza és dönt a beléptetésről. Ennek megfelelően működteti és felügyeli a belépési ponton lévő elektromechanikus eszközöket és azok érzékelőit. Saját memóriával rendelkezik, számítógépes kapcsolat nélkül is gyűjti az események adatait. Tápegységgel és akkumulátorral szerelt, áramkimaradás esetén több órán keresztül is üzemképes.
    • Áthaladást szabályozó elektromechanikus eszközök

      Feladatuk a jogosulatlanok belépésének megakadályozása, pl. ajtó mágneszára, forgóvilla, forgókereszt, sorompó.

    • Felügyeleti szoftver

      Feladata a rendszer működési paramétereinek beállítása, a rendszer működésének ellenőrzése, események tárolása és listázása. Egy vagy több munkaállomásra is telepíthető, az adott felhasználói feladatok szerint szűkíthető funkciókkal (pl. portai munkaállomás vendégkártya kezeléssel).

    A felügyeleti szoftver fő funkciói

    • beléptető eszközök működésének paraméterezése, állapotainak felügyelete;
    • belépési jogosultságok hely és idő korlátozás szerinti konfigurálása;
    • dolgozói, vendég, VIP kártyák kezelése;
    • fényképes mozgás monitorozás;
    • térképes megjelenítés;
    • programozott vezérlés vészhelyzetekre;
    • felhasználói szintek kezelése, funkciók felhasználók szerinti korlátozása;
    • ismételt belépés elleni védelem (anti-pass-back);
    • a rendszerben tárolt adatok listázása szűkítő feltételekkel, mentési lehetőséggel;
    • dolgozók jelenléti időadatainak listázása, jelenléti statisztikák készítése (opcionális).

    Tipikus rendszerfelépítés